رئیس سازمان بازرگانی استان تهران خبرداد :

تامین میوه و خشکبار شب یلدا به حد کافی


یزدفردا "سرویس خبر هدفمند کردن یارانه ها :رئیس سازمان بازرگانی استان تهران :همزمان با شب یلدا ؛ امسال 2 برابر سال گذشته میوه در میادین تره بار تهران تامین شده است؛هم اکنون قیمت هندوانه کمتر از 600 تومان و در میادین میوه و تره بار 300 تا 400 تومان عرضه می شود


رئیس سازمان بازرگانی استان تهران گفت:همزمان با شب یلدا ؛ امسال 2 برابر سال گذشته میوه در میادین تره بار تهران تامین شده است.

به گزارش یزدفردا به نقل از واحد مرکزی خبر، عباس قبادی،رئیس سازمان بازرگانی استان تهران،گفت : با هماهنگی میادین میوه و تره بار شهرداری و صنف میوه فروشان و بارفروشان انواع میوه از جمله هندوانه از میناب و دزفول تامین شده است.

وی با بیان اینکه پارسال در این روزها قیمت هندوانه بیش از هزار تومان بود،افزود : هم اکنون قیمت هندوانه کمتر از 600 تومان و در میادین میوه و تره بار 300 تا 400 تومان عرضه می شود.

قبادی گفت: سال گذشته انار در استان تهران به ندرت یافت می شد اما امسال به وفور در فروشگاه ها وجود دارد.

وی افزود: همچنین هماهنگی های لازم برای توزیع آجیل و خشکبار در این روزها انجام شده است.

رئیس سازمان بازرگانی استان تهران درباره اعلام قیمت های جدید نان گفت: جلسات مختلف با نانوان ها و اتحادیه ها برگزار و قیمت نان تقریبا نهایی شده است که به محض واریز یارانه نان برای آخرین نفر به دستور وزیر بازرگانی قیمت های جدید اعلام خواهد شد.


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا